onsdag 27 augusti 2008

Vi ska flytta

Nu går jag mest i flytt tankar.... Pelle och jag ska flytta ifrån Mersan, Sweety och Baban. Jag har frågat om Vera inte vill följa med med Mersan, då kan vi fortsätta med våra skogspromenader och harvnade med våra ideer mm.
Pelle visade sin finaste sida i måndags. Jag åkte till stallet bara för att titta till alla hästarna och han kom formligen rusande i full galopp och en jätte fin trav på rakan. Jag var lycklig.
I går när jag kom ut och hade mina förhoppningar att han kanske vill komma springande så stöp hela grejen:O(.... han hade fått för sig att leka. Hoppa upp i luften och försökte få igång Sweety men utan resultat. Jag fick ta in Sweety och dom andra tjejerna för att ha skulle komma fram. Hahahahhah , ja det var ett busstreck:O/
Han fick jobba lite på lina, sen tog jag in han för natten. En natt inne o vila då och då skadar ju inte.

Inga kommentarer: